Oklahoma City en Arkansas - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Marianne - WaarBenJij.nu Oklahoma City en Arkansas - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Marianne - WaarBenJij.nu

Oklahoma City en Arkansas

Door: Marianne

Blijf op de hoogte en volg Marianne

14 Juni 2014 | Nederland, Nederland

Gisteren naar Oklahoma gereden , mooie staat met rode aarde, waardoor de rivieren er nogal smerig uitzien.
Het was er erg rustig al werden we tot tweemaal toe vereerd met een bezoek van een local Amerikaan, die in twee biertjes tijd zijn hele levensverhaal aan ons vertelde.
We hebben ook nog een klein tornadootje in een potje gekocht, onschuldig maar leuk.
Vandaag naar Arkansas gegaan en nu zitten we allen achter een Mexicaans light biertje, waar je zelfs je ID moet tonen omdat ze zeker moeten weten dat je boven de 18 bent hahaha!
Ik zei dat ik zelfs maar dan 18 rimpels had!

Maar ja, het is de wet.
We ontmoeten allerlei mensen hier, iedereen komt met ons praten erg leuk allemaal!
Straks ga ik weer wat te eten maken , het wordt hier vroeg donker zo rond 20.00 gaat het licht uit hier in deze streek in Amerika.
Morgen naar Memphis en daar blijven we twee dagen, gaan we naar Graceland en de Mississippi!

  • 14 Juni 2014 - 23:31

    Kristel:

    Hey!!!
    Klinkt goed allemaal en heel erg gezellig volgens mij?!!
    Denise kijkt haar ogen uit denk voor t eerst
    Zo"n mooie reis!!
    Eet smakelijk en voor dalijk slaap lekker..
    Ik stap nu m'n mandje in.
    Xx kristel

  • 15 Juni 2014 - 23:31

    Judith:

    Hey Jongens, leuk daar in Oklahoma en Arkansas!
    Tornado in een potje???? Echt iets voor jou Marianne! Is het net zoiets als dat 'fools gold' in een flesje dat je ooit eens voor mij meegenomen hebt uit Amerika? Schitterend!
    Veel plezier bij Elvis straks!

    LIefs
    Juud

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Nederland

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

25 Juni 2014

Boston

23 Juni 2014

New York

21 Juni 2014

Washington

20 Juni 2014

Washington!

19 Juni 2014

Appalachen en Virginia
Marianne

Actief sinds 10 Mei 2014
Verslag gelezen: 56
Totaal aantal bezoekers 3017

Voorgaande reizen:

10 Mei 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

01 Juni 2014 - 27 Juni 2014

Back to the USA

Landen bezocht: