Appalachen en Virginia - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Marianne - WaarBenJij.nu Appalachen en Virginia - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Marianne - WaarBenJij.nu

Appalachen en Virginia

Door: Marianne

Blijf op de hoogte en volg Marianne

19 Juni 2014 | Nederland, Nederland

Gistermiddag aangekomen in de bossen van Virginia vlakbij Lynchburg. Mooie rit door heuvels en bergen.
We zitten hier in de Appalachen, een langgerekte bergketen in het oosten van de VS.
Het is hier erg stil!
Heerlijk, al was het moeilijk om te slapen zonder het vertrouwde geruststellende geluid van passerende treinen, vliegtuigen en 6x de A15.
Gisteravond talloze vuurvliegjes gezien , grappig gezicht .
Ook zijn we de laatste dagen een geliefd doelwit van de muggen en lopen we alledrie met de sporen daarvan op onze lijven!
Straks maken we ons op voor de reis naar Washington DC
waar we twee dagen blijven om de stad te bekijken .
Het tijdsverschil met Nederland is nu nog 6 uur, we zijn nu in de oostelijke tijdzone, de derde en laatste hier.
Het is hier nu al. 26 graden. En plakkerig warm....
Op naar Washington!!

• 19 Juni 2014 - 15:20

Patricia :

Heerlijke rust en stilte, dat zou best even wennen zijn na al die drukte van de grote steden! Geniet nog even en pak je rust!

Groetjes aan allemaal! Patries.

• 19 Juni 2014 - 17:06

Judith:

Wat een overstappen jongens! Van Elvis en BB Kings Blues café naar de stille bergen!
    Misschien leuk om te weten JP: Nederland heeft zijn tweede wedstrijd tegen de Aussies gewonnen. Hangen en wurgen, 2-3, maar hey ze zijn er....
    Er was een gare scheidsrechter, die met scheerschuim lijntjes spoot op het veld als er een 'muurtje' gemaakt moest worden. De grappen zijn op internet en Facebook dus niet van de lucht! Check out: Colombiaans muurtje! Zelf in de VS hebben ze er van gehoord, dus misschien kunnen jullie het ook zien daar in de stille Appalachen.
    Looking forward to the next article Marianne. Geniet met jullie mee!
    Liefs
    Juud