Memphis etc - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Marianne - WaarBenJij.nu Memphis etc - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Marianne - WaarBenJij.nu

Memphis etc

Door: Marianne

Blijf op de hoogte en volg Marianne

18 Juni 2014 | Nederland, Nederland

Zondagavond zijn we aangekomen in de swingende stad Memphis.
Het was niet zo'n lange rit geweest vanaf Little Rock dus waren we nog redelijk fris en fruitig.
Denise en ik weer even als twee tornadoos door de camper en alles was weer spic en span.
Gisteren zijn we met een busje naar Memphis gegaan.
Het was op zijn zachts gezegd een nogal chaotisch georganiseerd geheel.
We hadden een combinatietour geboekt : een bezoek aan Graceland en een tour door de stad Memphis.
Volgens mij werd dit nooit geboekt want we zijn wel drie keer langs Graceland geweest, ik kan het nu aardig op schaal natekenen.
Enfin, Graceland is mooi maar klein, je mag alleen beneden kijken en niet in de slaapkamers. We wilden namelijk met zijn allen op het bed van Elvis springen maar dat ging dus niet door!
Het busje zou ons om 1300 uur weer oppikken maar dat werd een half uur later, helemaal niet erg bij 32 graden en geen arirco.....
We hadden ook nog een lunch maar eerst moesten er 7 mensen naar hun hotel terug dus we hadden de lunch al afgeschreven maar iemand bedacht ineens dat het dan wel erg laat zou worden dus werden wij keurig afgeleverd bij BB King Blues café in Beale Street waar we ZALIG hebben gegeten!
Met live muziek, geweldig!!
Daarn , ja je raadt het al, weer wachten op het busje maar we bleven lachen.
Toen nog twee keer langs het huis van Elvis en de rest van het lijstje werd ook nog keurig afgewerkt.
Doodmoe kwamen we om 1800 uur weer thuis.
Tosti in de pan gemaakt want we waren nog aardig verzadigd van de lunch.
Vanmorgen Larry naar het vliegveld gebracht, nog even gezellig ontbeten samen en daar ging hij dan. Het was heerlijk dat hij een klein weekje bij ons was.
We gingen daarna op pad naar Knoxville.
Onderweg een superstortbui gehad, zo erg dat we 20 minuten bij een afslag stilgestaan hebben, Totdat we weer wat konden zien!
Ze kennen hier geen zoab dus je gaat alle kanten op!
Bloedlink.
Nu typ ik dit op de camping in Clinton vlakbij Knoxville.
Met een heerlijk wijntje erbij, JP rijdt ons overal heen en soms zijn dat lange dagen, maar het gaat prima.
We liggen 1 dag voor op schema.
Denise is even een workout doen.
Morgen richting Roanoke in Virginia!

• 18 Juni 2014 - 09:20

Madelon:

Hoi,

kan mij voorstellen dat je wat langer verzadigd bent met zo'n lunch. Zeker met deze close-up foto :-00
    Fijn dat jullie zo genieten !

Lieve groet,

Pleun en Madelon

• 18 Juni 2014 - 10:50

Willem En Gonnie:

Zijn de banden al vervangen? Lijkt nergens op, die bandensituatie.
    Ik sprak Alex gisteren nog en die vond het ook absurd. Moet je voorstellen dat er iets was
    misgegaan in Death Valley...........
    Weer een reden om niet te kiezen voor een Amerikaans merk.
    Veel plezier en hou het hoofd erbij.
    Met Figaro gaat het prima.

Groetjes en op naar Boston en Harvard!

Willem

• 18 Juni 2014 - 21:12

Hans De Groot:

een mooie ervaring allemaal je kan lezen dat jullie genieten.
    P.s IS ELVIS echt dood