Bye bye Las Vegas en hallo Grand Canyon - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Marianne - WaarBenJij.nu Bye bye Las Vegas en hallo Grand Canyon - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Marianne - WaarBenJij.nu

Bye bye Las Vegas en hallo Grand Canyon

Door: Marianne

Blijf op de hoogte en volg Marianne

10 Juni 2014 | Nederland, Nederland

Zondagavond hebben we ons nog eenmaal in vol ornaat in het gekkenhuis dat Las Vegas heet gestort!
Met een temperatuur van 38 graden 's Avonds om 20.00 uur liepen we op de Strip.
Mooie fonteinenshow gezien en nog een gokje gewaagd, het was meteen raak.
Denise won en ik ook.
Niet genoeg om te gaan rentenieren, dus ik blijf gewoon werken, Denise ook haha!
Een heel apart ijsje gegeten bij Sprinklers, rare naam voor een ijswinkel maar lekker.Het gaat in Las Vegas altijd maar door, het is nooit rustig.
Ook veel dakloze mensen gezien maar altijd met drank in de hand, en er zitten veel mensen op straat te bedelen,altijd met een bordje voor zich waarom ze dat doen.
Er zat ook een dame met rolstoel te bedelen en even later ging ze in onze bus mee, er staat dan een soort van buswacht tegen iedereen te schreeuwen dat er een disabled person aan boord moet, en we moeten allemaal plaats maken of opzouten, dan wordt er een soort van plateau uitgeklapt wat altijd wel iemand een paar tenen kost en dan rijdt die persoon naar binnen, ding klapt weer in en dan mag de rest de bus in.
Omslachtig en dat gebeurde vaak.

Op de camping waar wij waren , naast een casino(!) hoor je de hele dag vliegtuigen en helicopters , politiesirenes, en het verkeer.
Niet rustig dus maar je kan wel overal naar toe lopen!

Gistermorgen zijn we vertrokken naar Williams in Arizona, de derde staat waar we doorheen gaan.
Via de Route 66 daar naar toe gereden.
Onderweg veel mooie natuur, weinig bevolking.
Even gestopt bij de beroemde Hackberry Store.
Om drie uur waren we op de camping, met schaduw en een fijne 32 graden, heerlijk koel hier!

Vandaag naar de Grand Canyon, met de camper die parkeren we daar en nemen dan de shuttlebus het park in.
Ik ga nu koffie zetten en mijn reisgenoten wekken,
Wordt vervolgd!

• 10 Juni 2014 - 22:23

Kristel Van Den Berg:

Mooie verhalen......
    Heel erg leuk om te lezen!

• 11 Juni 2014 - 09:18

Gera:

Mooie foto's Marian en Peter, is het nog een beetje uit te houden in de camper met die warmte of heb je airco?
    Groetjes vanuit een zonnig Nederland het is hier kouddddd 23 graden ha ha